Brev:
Frugt yoghurt
22. februar 2011
Alder:
9 mdr.
Frugt yoghurt
Hej Helen
Jeg har en dreng på godt ni måneder - må han få yoggi yangster yoghurt? Eller indeholder det for meget sukker eller protein?
Næringsværdi pr. 100 g:
Energi 400 KJ
Protein 3,0 g
Fedt 3,0 g
Kulhydrat 13 g
Sukkerindhold 7 g
Jeg ved at det indeholder noget mindre sukker end fx danonino, men jeg er stadigvæk i tvivl om det er for højt? Min dreng kan rigtig godt lide det sammen med havregryn.
Med venlig hilsen
Pernille